English is Cool

quinta-feira, dezembro 14

Cheers! Tin-tin!

Cheers!

It’s a month now this corner has been trying to show that English can be cool. I'd like to make a toast to everyone who I’ve been making friends with in it, and within this toast I wish to highlight two friends: Thiago, dear creative new friend I owe to the blogsphere, whose pushing and encouragement quite helped me take action and bring forth the idea I’d been keeping in a drawer; and Kika, dearest old friend I owe to life, who has welcomed me through her own blog by showing in a post all the love we’ve shared in our long lasting friendship.
I’ve been having bunches of fun doing this amusing task and now I’m totally fond of participating in the world wide web through it!
Thank you friends !!!
Here’s to you !!!




Tin-tin!

Faz já um mês que este cantinho vem tentando mostrar que inglês pode ser legal. Gostaria de fazer um brinde a todos com quem tenho feito amizade aqui, e neste brinde desejo destacar dois amigos: o Thiago, novo amigo querido e criativo que devo à blogosfera, que me deu força e encorajou e assim me ajudou a concretizar a idéia que eu vinha guardando numa gaveta; e a Kika, velha amiga queridíssima que devo à vida, que em seu próprio blogue deu-me boas-vindas num texto que mostra todo o amor que nossa longa amizade encerra.
Tenho me divertido de montão fazendo este trabalho bem humorado e agora estou adorando participar na internet com ele.
Obrigada amigos !!!
A vocês !!!


13 Comments:

Postar um comentário

<< Home